Cvičení

Cvičení na zpevnění paží

Trápí vás povislá a nepříliš atraktivní kůže na pažích, která vám neumožňuje nosit společenské šaty na ramínka, přilehlé topy nebo odvážný letní oděv? Nezoufejte, také v této oblasti lze sjednat náprava, potřebná je touha něco s tím udělat a především disciplína a schopnost donutit se cvičit pravidelně a především efektivně.

Krásně tvarované paže přesně podle vašich představ

Zapomeňte na estetické zásahy v režii plastického chirurga a vsaďte na optimistický následek sportovní aktivity. Nemusíte se také obávat enormního nárůstu svalové hmoty, který u žen je spíše v menším měřítku. Vynaložené úsilí daným sportem může každé z nás zformovat paže tak, jak si představujeme a přejeme. Jde pouze o to, abychom si zažili daný zvyk, a to cvičit denně a bez výmluv. Někdo může preferovat posilovací centra, jiný se může rozhodnout pro domácí nebo kolektivní cvičení, které vám posílí nejen fyzickou, ale také psychickou kondici. Vsadit můžete na uklidňující plavání, aktivní tenis, squash nebo oblíbený volejbal.

Pro dámy, které raději volí možnost cvičení v pohodli domova, přinášíme skvělé tipy na cviky, jež dají vyrýsovat pažím a zbaví vás povolené kůže.

Nechce se vám utrácet přemrštěné sumy za činky, vsaďte také na PET láhve naplněné vodou, které se sehrají dostatečně požadovanou roli a účinek.

Kliky na dámský způsob

Nezapomeňte na známý cvičící prvek a pusťte se do posílení ramenního svalu, který vám přispěje k lepšímu vzhledu a stavu paží.

PET láhve

Vezměte do rukou PET láhve a předkloňte se tak, abyste záda byly narovnané. Láhve zvedejte směrem nahoru a zase dolů. Ruce prostřídejte a série opakujte.