Tipy na nejlepší reklamní předměty

Snad každý, kdo rozumí marketingu vám potvrdí, že reklamní předměty jsou skvělý způsob, jak upevnit obchodní vztah mezi prodejcem či poskytovatelem služeb a zákazníkem. Reklamní dárkové předměty mohou sloužit jako odměna pro věrné zákazníky, ale i zaměstnance. Vybrat si můžete z mnoha druhů reklamních dárků, jako jsou kancelářské potřeby, hrníčky s logem firmy nebo žeton do košíku na nákupy, možností je opravdu spoustu a některé z nich jsme pro vás sepsali v následujících řádcích.

Praktický dárek, který funguje

Nejlepší dárkové předměty jsou ty, ze kterých budou těžit obě strany. Jednoduše řečeno, praktický dárek, jenž zákazník bude používat a logo dárce bude stále na očích. Takové předměty jsou pomůcky s viditelným logem firmy, jako například kancelářské potřeby, kalendáře, propisky či psací bloky, ale také triko s potiskem. Reklamní předmět by měl být výhodný především pro zákazníka a ulehčit mu práci. Nabídka je vskutku pestrá a nechybí ani tak specifické položky jako například chirurgické čepice - https://www.bluearrow.cz/textilni-reklama/chirurgicke-cepice/.

Darujte slevový poukaz

Na co zákazníci rozhodně slyší jsou právě slevy. Dlouhodobé a věrné klienty je dobré si udržet, a proto takový slevový poukaz nebude na škodu. Nejenže tím upevníte obchodní vztah, ale především máte jistotu, že spokojený zákazník se vždycky rád vrátí.

Užitečnost na prvním místě

Přemýšlíte, co se zákazníkům bude hodit, nebo co uspokojí jejich potřeby? Na výběr máte hned z několika užitečných věcí, které klienti budou s radostí používat, jako například power banka s firemním potiskem je skvělý pomocník, když se vám vybije mobilní telefon. Zároveň každý, kdo má povinností nad hlavu, nepohrdne diářem nebo psacím blokem.

Odměny pro zaměstnance

Reklamní předměty můžete využít také jako odměnu pro pracovité zaměstnance. Postaráte se tak o spokojenost svých pracovníků a zároveň o propagaci firmy. Široké spektrum reklamních předmětů všeho druhu najdete na Bluearrow.cz.

Publikováno: 19. 02. 2022

Kategorie: Podnikání

Autor: Ivana Kolářová