Plechové obaly jsou znovu v módě

Již odedávna se pro distribuci luxusního zboží používaly obaly odpovídající kvality. Kvalitní výrobek v pokrčené papírové krabici by si asi sotva kdo koupil. Proto se v dřívějších dobách prodávaly kvalitní potraviny v plechových dózách, které byly často velmi bohatě dekorované a na první pohled tak ukazovaly, že zboží uvnitř je skutečně luxusní. Lidé si často tyto plechové obaly vystavovali na policích jako dekorační předměty a používali je k uskladnění nejrůznějších drobných předmětů, potravin, kávy, čaje a podobně. Možná i vaše babička měla v kredenci podobnou plechovou krabici.

Retro plechovky jsou znovu moderní

Současná obliba retro stylu v bytovém designu vrátila krásně malované plechovky znovu do hry. Téměř v každé moderní domácnosti najdete nějaké luxusně vyhlížející plechové dózy, užívané k uskladnění různých věcí. Většinu podnikatelů jistě napadne, jak by se této obliby dalo využít při propagaci vaší značky.

Propagujte svou firmu pomocí reklamních plechových dóz

Možností, jak využít k propagaci luxusně vyhlížející plechové dózy je mnoho. Můžete například do na míru vytvořených plechovek balit své dražší zboží a vytvořit z něj tak exkluzivní dárkové balení, za které budou lidé ochotni zaplatit mnohem více peněz. Pokud budou navíc plechovky praktické a budou vyhlížet dostatečně reprezentativně, můžou se stát po spotřebování vašeho produktu součástí bytové výzdoby a sloužit k uskladnění různých užitečných věcí. Lidé tak budou mít neustále na očích vaše logo, což udělá obrovskou službu povědomí o vaší značce. Navíc prakticky zadarmo. Pokud nemáte vhodný produkt, který byste prodávali v plechovkách, nevadí. Můžete je lidem rozdávat jen tak, jako reklamní dárek. Na rozdíl od jiných reklamních dárků je u plechovek vysoká šance, že je lidé budou používat opravdu dlouho.

Publikováno: 25. 09. 2020

Kategorie: Podnikání

Autor: Ivana Kolářová