Chcete zapůsobit na zákazníky i obchodní partnery?

Pokud máte firmu a chcete prosperovat, musíte si své obchodní partnery a samozřejmě i zákazníky hýčkat a neustále na sebe upozorňovat. Konkurence je veliká a v dnešní době se hodně uplatňuje pravidlo „viditelnosti“ – platí, že kdo je více vidět, ten má lepší obchody. Ideálním řešením, jak můžete být vaším obchodním partnerům neustále na očích je, darovat jim pozornost v podobě kalendáře nebo diáře. Mohou je totiž mít neustále u sebe! Jak na to a jak by měl takový diář či kalendář vypadat? Zjistili jsme za vás. Kvalita a originální provedení Jako téměř ve všem, i v tomto případě, musí být kladem obrovský důraz na kvalitu zpracování a design. Rozhodně tyto dva aspekty nepodceňujte. Pokud si budete nechávat vyrábět diář či kalendář, volte osvědčeného výrobce. Naším tipem je v tomto případě tradiční český výrobce Helma 365, s.r.o. – společnost se zabývá výrobou reklamních kalendářů a diářů již více než 20 let. Kromě jiného je výrobcem charitativních kalendářů pro organizace Konto Bariéry, ADRA a další. Ukázkou takové práce je Charitativní kalendář na podporu vzdělávání dětí z Čalantiky, jehož zakoupením je možné přispět na vzdělání dětí v Bangladéši. Do provedení můžete mluvit Mají-li reklamní kalendáře či diáře dokonale plnit svůj účel, musí perfektně odrážet a zobrazovat identitu vaší firmy či produktu. Pokud si výrobu objednáte u Helma 365, s.r.o. budete moci finální podobu přímo ovlivnit, a to z hlediska vzhledu i obsahu. Firma má i vlastní redakci, která může obsah diářů i kalendářů přizpůsobit vašim požadavkům. Do diářů je například možné vkládat oboustranně potištěné listy s vaší reklamou či jinými důležitými informacemi. Na oficiálních stránkách společnosti www.helma365.eu je i vám k dispozici speciální aplikace, prostřednictvím které si můžete sami vytvořit originální diáře.