Reklamní předměty jako efektivní propagace společnosti
Jeden z četných průzkumů na téma reklamní předměty tvrdí, že 52 % dotázaných lidí má lepší dojem z firmy, která jim dá nějaký reklamní předmět. A téměř 50 % z nich jej nadále denně používá, čímž zvyšují šanci rozšířit povědomí o vaší firmě. Nejsou to dostatečné důvody pro zařazení reklamních propisek, USB disků a zajímavějších věciček do vaší marketingové strategie?
Společnost AREI reklamní předměty s.r.o. se specializuje na propagační a reklamní předměty už od roku 2004. Za tu dobu nasbírali spoustu zkušeností a stále rozšiřují své portfolio. Obdrželi certifikát hodnotící vysokou důvěryhodnost a kromě toho svým zákazníkům nabízí nízké ceny, rychlost a kvalitu.
Jaký reklamní předmět zvolit?
Nejčastěji se setkáváme s reklamními předměty, které se hodí do kanceláře. Jde o propisky, obyčejné tužky, psací soupravy, pastelky, zvýrazňovače a různé drobnosti (bločky, …). Dalšími typickými výrobky, které si firmy nechávají potisknout, jsou deštníky, hrnečky, skleničky, bloky nebo diáře. Nabídka firma Arei je ale o hodně pestřejší. Vybrali jsme pro vás ty nejzajímavější:- dalekohled
- rádio do sprchy
- zámek na kufr
- meteostanice
- sportovní lahve
- piknikové koše
- peněženky
- sluchátka
- USB rozbočovač
- USB paměti
- květiny
- sluneční brýle
- antistresové míčky
Proč lidem rozdávat propagační předměty?
Lidé si vás zapamatují, a když jim dáte něco užitečného, budou to používat a tím vám dělat reklamu. Reklamní předměty nemusí mít velkou hodnotu, zato mají velký dopad. I malý dárek zákazníky potěší a je to účinný způsob, jak jim poděkovat.Publikováno: 03. 09. 2015
Kategorie: Podnikání