Reklamní předměty jako efektivní propagace společnosti

Jeden z četných průzkumů na téma reklamní předměty tvrdí, že 52 % dotázaných lidí má lepší dojem z firmy, která jim dá nějaký reklamní předmět. A téměř 50 % z nich jej nadále denně používá, čímž zvyšují šanci rozšířit povědomí o vaší firmě. Nejsou to dostatečné důvody pro zařazení reklamních propisek, USB disků a zajímavějších věciček do vaší marketingové strategie? Společnost AREI reklamní předměty s.r.o. se specializuje na propagační a reklamní předměty už od roku 2004. Za tu dobu nasbírali spoustu zkušeností a stále rozšiřují své portfolio. Obdrželi certifikát hodnotící vysokou důvěryhodnost a kromě toho svým zákazníkům nabízí nízké ceny, rychlost a kvalitu.

Jaký reklamní předmět zvolit?

Nejčastěji se setkáváme s reklamními předměty, které se hodí do kanceláře. Jde o propisky, obyčejné tužky, psací soupravy, pastelky, zvýrazňovače a různé drobnosti (bločky, …). Dalšími typickými výrobky, které si firmy nechávají potisknout, jsou deštníky, hrnečky, skleničky, bloky nebo diáře. Nabídka firma Arei je ale o hodně pestřejší. Vybrali jsme pro vás ty nejzajímavější:
  • dalekohled
  • rádio do sprchy
  • zámek na kufr
  • meteostanice
  • sportovní lahve
  • piknikové koše
  • peněženky
  • sluchátka
  • USB rozbočovač
  • USB paměti
  • květiny
  • sluneční brýle
  • antistresové míčky
A takhle bychom mohli pokračovat. Nutno ještě dodat, že reklamní předměty nemusí vždy být jen drobnosti. Pokud chcete například odměnit věrného zákazníka nebo odběratele, hodí se něco luxusnějšího. Arei sází na kosmetiku, koupelové sady, kravaty, golfové vybavení, designové lampičky nebo dárkové koše.

Proč lidem rozdávat propagační předměty?

Lidé si vás zapamatují, a když jim dáte něco užitečného, budou to používat a tím vám dělat reklamu. Reklamní předměty nemusí mít velkou hodnotu, zato mají velký dopad. I malý dárek zákazníky potěší a je to účinný způsob, jak jim poděkovat.

Publikováno: 03. 09. 2015

Kategorie: Podnikání

Autor: Jakub Novotný